My Birthday!!!

 

Het was het allemaal waard! De drukke week met voor bereiding voor me verjaardag! Bijna iedereen is gekomen of tenminste een deel van de genodigden van een adres! Het was een leuke dag. Vanaf half 1 had ik me eerste bezoekjes en half 1 snachts ging ook de laatste bezoek! En geloof het of niet.. ik ben toen pas Manuela als laatste was begonnen met geeuwen! Ongelooflijk he!!! Ben blij dat me dinnetjes konden en dat me buren zo lief waren om ook effe de tijd te nemen voor mij! Was gezellig!  En net als altijd heb ik veel te veel gekocht! Achja… het komt wel op!

 

BirthdaycakeBirthdaycake

BirthdaycakeBirthday Gifts

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nou iedereen nogmaals bedankt voor het langs komen, lieve smsjes, cadeautjes en kaartjes xx Tot volgend jaar dan maar weer!

