Here I am

Me 2 weken vakanties vlogen snel voorbij! Heb niet veel byzonders gedaan! Geen scheveningen, geen dagje dierenpark, geen picknicken of wat dergelijks! Was ook best kut weer! De hoogtepunt van me vakantie was maandag de 7e! Toen ariveerde me Mamsie in Nederland. Daarom heb ik die dagen vrij genomen! En deze keer komt ze niet voor vakantie maar (hopelijk) voor altijd!!! Heb haar 4 jaar niet gezien!! Toen ze 86 werd was ik naar Curacao toe gegaan.. samen met  me toemalige vriendje!! Wie zou dat gedacht hebben dat ze toch de grote stap neem om zon vertrouwde, warme land byebye te zeggen en naar ons toe te komen! Naar haar zoon dochter en kleinkinderen (waarvan ze de kleinste alleen op fotos gezien heeft)! Vind ik echt knap van me Moeder! Op haar 72e nog! Nu maar hopen dat ze kan genieten van haar oudedom, kleinkinderen, de rust en van de kinderen!!

Nou ik was zenuwachtiger dan me moeder, gelukkig is alles goed gegaan en ze had een leuke gezellige dame naast haar zitten! Voor me vakantie had ik offcourse net als altijd weer een to do lijst. En heb gelukkig ook best aardig wat dingen kunnen doen!

  • Samen met Genevieve taart maken voor Oma
  • Graszoden zetten in de achtertuin
  • Vogelhuisjes verven
  • Kleren- en expedit kast kopen  bij Ikea en in elkaar doen… word echt een klus in me eentje (hulp gekregen van buuf Berbara)
  • Met Mams shoppen en naar de gemeentehuis
  • Tuinieren
  • Schuur opruimen
  • Shoppen bij de hornbarch

Vandaag zondag dus was ik vrij… Wim kwam me border voor me leggen! Ik ben zelf een week geleden begonnen maar het is niet strak en ook niet recht! Gisteren was het nat weer dus is ie vandaag gekomen! En het was goed ook! Leo me buurman was ook vrij en zijn vingens begonnen ook te jeuken haha! Die kwam gezellig bij! Heeft me lelies aan baboostokken gezet! Nu staan ze netter en kan ik beter van genieten! Wim had zo de smaak te pakken dat ie daarna ook me rozen rek en me vogelhuisjes heeft gehangen. En Leo me perenboom beter ging leiden.. Ik had het niet zo netjes gedaan!

Ik heb daarna lekker opgeruimd en gras gemaaid en hier zie je dus de fotos van me ooi zoo mooi geworden tuin! Danku wel brothersss

