De zomer kaart is in!

Afgelopen maandag is onze zomerse kaart in gegaan! En net als altijd heb ik me canon meegenomen om fotos te maken! Eerst deed ik het echt voor me zelf. Zo onthoud ik beter wat , bij welke menu gaat! Maar nu is het een beetje verplichting geworden! Dan zeg  de chef :neem je je toestel mee! Maargoed, ik doe het gelukkig nog met plezier! Maar het uitprinten doen ze nu gelukkig lekker zelf! Want dat doe ik al een tijdje niet meer! Deed bij de hema laten uitdrukken en hangde ze zelf in de keuken!

Dit is het geworden Het is een spaanse gerecht geworden:

Voorgerechten:

Ensalada salmonete:Zomersalade & rougetfilet, olijven, pomodorie, croutons

Dressing: ansjovis pijnboompitjes, basilicum

Jamón

Serranoham, olijvenpasta, sud’o’sol tomaatjes,

gemarineerde artisjokken, ‘Fruste’ brood

Gazpacho

Koude tomaten / paprikasoep

Bijlagen: croutons, gedroogde tomaat, gemarineerde komkommer,

champignons, paprika pesto, Chorizo

Hoofdgerechten

Verduras a la plancha (vegeratisch)

Courgette, aubergine, tomaat, groene asperge van de grill

Wilde spinazie, saffraanrijst, geschaafde Manchego

Pescados

Filet van poon & sardine

Courgette, rode rijst, saus van paprika & tomaat

Solomillo

Runderhaasbiefstuk, kalfsjus met oregano, ratatouille, roseval aardappeltjes

Nagerechten :

Queso

Manchego, membrillo (kweeperengelei), kletzenbrood

Crème Catalan

Vanille, kaneel, krokante suiker, bolletje kaneelijs

Bávaro

Bavarois limoen & vanille, limoensorbet, Licor 43

En wat vinden jullie van de nieuwe kaart?? Ik  krijg wel honger van!!

Ps: Deze is dus de specialiteiten kaart, we hebben ook brasserie kaart!

