Happy birthday to my brother!

Afgelopen donderdag is me broer ( de enige echte) 38 geworden!! Ik was op die dag zelf vrij.. maar hun dus niet! Gelukkig was ik zaterdag ook vrij! Dus heb ik hem gebeld paar dagjes dervoor met de vraag wat voor taart hij graag voor zijn verjaardag wil hebben! Hij viert het nooit! Vroeger deed ik ieder jaar taart maken voor hem. Dat is al jaren niet gebeurt! Dus vond ik nu echt tijd om het weer te doen! Hij staat de laaste tijden voor me klaar om me op te halen snachts. Als er weer gedoe is met de NS. OF dat ik met me domme kop in de verkeerde trein stap of wat dergelijks ( In slaap val of verkeert gelezen hoe laat de laatste trein vertrek!!  En hij is ook laast pasen met me gegaan naar de ikea om eindelijk kleding kastjes te  halen! Dus ik had ook wat goed te maken!

Nou hij had gekozen dus voor cashewnoten taart! Typisch Antiliaanse taart! Waar we vaak temperen met rum of AMARETO DISARONNO IS mijn favoriete drank ❤ voor deze taart!

Aangezien ik vrijdag best druk is had  ik de kapsel sochtends gemaakt voor half 9! En de vulling snachts toen ik weer thuis kwam van me werk! Het moest zaterdag klaar zijn.. Zodra de me bezoek weg was wou ik naar nieuwegein vertrekken!

Het was weer gezellig bij hun! Was lekker weer dus zaten we met zijn allen in de tuin! Mama zat lekker hoog op een barstoel (wegens last van der knieen) . De taart zelf had ik deze keer alcoholvrij gelaten. Zodat de kinderen en me moeder ook van kunnen smullen! Maar heb ik wel een flesje gevuld met amareto voor me broer! Waar die supper blij mee was.

Hierbij een foto van de taart!!

