Nieuwe jaar, nieuwe doelen

Nou dit jaar wil ik het anders uitpakken en heb ik meerdere doelen die ik wil bereiken! Mijn leven moet minder chaotisch,minder gestrest. En natuurlijk meer  ontspannen! Nu heb ik eindelijk de stap eerste stap gemaakt door een lijst te maken. Met de hoop me Hoofd ook  helder te maken!

En nu de 2e stap het bijhouden daarvan!! Ik heb besloten om me eindelijk vast te houden aan 2 vaste sportdagen! Als het na 6 weken nog goed gaat ga ik overwegen om toch noch een dag bij te voegen!!Als het met de rest goed te doen is! En heb ook een schoonmaak schema gemaakt!

Vandaag ben  ik vrij…heb ik heerlijk uitgeslapen, badkamer en toilet schoongemaakt en de knijnhok is ook lekker verschoond! Smiddags naar een verjaardag feestje gegaan bij een pool en dart café van een oude collega! En voor mijn verbassing was ik de enige vrouw tussen al die mannen! Was wel een beetje ongemakkelijk in de begin, maar hallo ik werk tussen de mannen! Ik kende voorderest niemand maar was supper gezellig! Ik werd vrijdag avond uitgenodigd en vind het echt toff dat ik gegaan ben! Normaal gesproken ben ik niet zo van de verjaardag feestjes!! Moet echt iemand heel dicht bij zijn…dan ga ik wel! Maar dit is ook nog een van me doelen! Meer durven en niet te veel pikkeren! Gewoon doen!! Niet te veel aandacht geven aan negatieve gedachten! We hebben dit jaar geen tijd voor dat bullshit!!!

Ik heb er zin in!

 

