Hoezo alleen voor ouwe wijven????

Nou Dit zijn me 2 nieuwe projecten waar ik voorlopig lekker zoet mee bent! Eind 2011 heb ik de knoop doorgehakt en ben ik eindelijk begonnen met leren breien! Wat spullen gekocht bij zeeman en gewoon doen!! HAHAHA maar dat ging dus niet zo makkelijk ! Zelf niet met filmpje van you tube derbij. Maar ik begreep niks van! Toen ging ik maar hak pennen gekocht en kon ik tenminste een begin van maken! Het ging toch niet echt suppel. Doordat ik van Meerdere mensen (Vriendin Angela en schoonzus) te horen kreeg dat breien makkelijk is ging ik het toch maar proberen. Maar heb ik me ook aangesloten bij de breicafe in hier in woerden! En ik vind het nog steeds gezellig!! Had ik maar eerder aan begonnen!

Het breien heb ik het best goed onder de knie.. helaas het herstellen van fouten moet ik altijd iemand anders lastig vallen! Af en toe heb ik de neiging om te meerderen. Maar goed de aanhouder wint!

Aangezien ik niet veel geduld heb ben ik dus nu bezig met sjaal breien en een kussen haken. Hier onder kun je foto’s zien van hoe ver ik tot nu toe ben!! Ik ben trots 😀

20120121-132728.jpg

20120121-132840.jpg

