CupCakes Yammie

Na eerste kerstdag had ik 2 weken vakantie! En in die tijd keek ik vaak naar de nieuwe zender 24 kithchen en vooral naar Rudolf van Veen! Ik ben best fan van hem alles wat ie kookt ziet zo lekker uit! En in de reclame lieten ze zien een boek van alleen maar cupcakes yeaaaaaaaaaah!  Nettie ging direckt gooogle en ik kon het voor 16,95 euro bestellen bij bol.com!En dat heb ik direct gedaan!

Rudolph's Cupcakes

Ik heb vaker cupcakes recepten gemaakt maar ze vielen niet zo in de smaak! Ik zochte naar een luchtige cupcakes! Eentje die niet na het afkoelen compakt word. Die de dag daarna ook nog zo lekker zacht is! Nou afgelopen dinsdag heb ik 2 smaken gemaakt uit het boek na zoveel pikkeren welke ik maken zal!  En deze keer werd het dus Bananensplit (degene die me kennen weten dat het niet zo raar is dat ik voor deze gekozen heb) en Aloha Caramel En het zijn echt goed gelukt! En waren heerlijk! Zelf direkt op eten vanuit de koelkast was het heerlijk!!!  Alleen een ding ga ik volgende keer anders doen is wat mindere creme op bananenspit spuiten! Maar dat is mijn mening! Ik vond het zelf makkelijk om te maken en het is zeker niet ingewikkeld! Hoewel ik nu alleen nog 2 recepten gemaakt heb raad ik iedereen die het leuk vind om cupcakes te maken en vooral lekker vind om deze boek te kopen!!

En natuurlijk wat foto’s

Bananensplit en Aloha Caramel Cupcakes

