Shit Happens sometimes

Afgelopen week was een super drukke week voor me! Niet normaal. Maandag ging ik met Monique sochtends naar een zpaghetti cursus in Alphen aan den Rijn. (Echt studio) Was zeker leuk en je kan ooh zo veel leuke dingen maken! De stof is zelf wel te strak! Maar goed dan heb je ook wel stevig iets. Ik ben met een smalle poef begonnen! En ben nog bezig! De eind is in zicht!! Dan is het de eerste ding die ik echt af heb!! Yoehoee!!

Foto van me poef komt nog..

De hele week was vliegen van cursus naar werk, van sporten snel ontbijten en dan weer naar me werk! Met mama naar ziekenhuis foto maken, boodschappendoen en weer rechtdoor naar werk. Alleen donderdag was echt ontpannen! Lekker gezwommen met een stagiere, sauna, stoombad en jacuzie gepakt. En dan weer naar me werk! Vrijdag sochtends bijbaantje en dan weer naar me werk door! Bijna iederedag dus sochtends tot 11 uur bezig geweest!

Zaterdag lekker uitgeslapen tot 11 uur zelf toen voelde ik me niet optimaal. Maar ging toch effe de hobbywinkel en daarna naar Monique om me spaghettie werk te halen (ze was zo lief om mee te nemen zodat ik direct naar me werk kon gaan zonder te showen)

Bij haar thuis aangekomen kon ik me tas niet vinden! Hoe kan het nou.. had gewoon in me fietstas toch gezet?? PAniek ik ging direct weer naar de hobby winkel maar daar was ie echt niet. Een rondje gefiets waar ik had gefiets om te zien of ik het ergens op de grond zou kunnen vinden! Helaas! Dus ik direct rabbobank gebeld en me pas geblokkeerd! En toen maar naar huis gegaan! Hoewel ik niet veel biezonders in me portemonee had had ik toch een klote gevoel bij! Hoe kan dat nou.. waar is ie nou? Gelukkig als ik effe in de centrum ga pak ik altijd een kleine tasje en neem ik alleen me portemonee , sleutels en telefoon der in. Sjouw ik niet met me dagelijks tas waar alles en nog wat in zit! Dus ov pas en pas van me werk waren allemaal veilig thuis!!

Had mazzel dat me sleulel bos en iphone in me jas zat! Zo’n pech heb ik dus ook weer niet. Maar goed me dag was toen ook gewoon verpest! Heb de politie gebeld en die stuurde me naar de gemeente. Dus ja ik moest maar wachten tot maandag. Heb geprobeerd om toch te genieten van me weekend. Huisje schoongemaakt want dat moest anders word ik nog chagrijniger! En effe lekker verder met me poef gegaan! Zondag weer lekker Cupcakes gemaakt. Dream chocolade Cupcakes met chocoladecreme en pecannoten kwijl kwijl

Maandag na sporten ben ik langs de gemeente geweest en bleek dat ik bij stadserf moest zijn Maar die is alleen tussen 1 en 4 uur beschikbaar! Tijdens me reis naar me werk toe heb ik geprobeerd te bellen maar kwam niet doorheen! Ging maar effe googlen en kwam ik uit dat ik een formulier kon invullen. Dus heb ik dat maar gedaan! Zit dik in dat ik vergeet dat ik moet bellen! Iets voor 5 uur kreeg ik telefoon op me werk. Het was me moeder. Natuurlijk was het effe schrikken ze belt echt niet zomaar! Maar bleef dat me tas gevonden was en dat de politie het thuis gebracht heeft! Zo wat voelde ik me ineens een bofkont! Bleek dat het voor de hema op de grond lag! Vraag me niet hoe dat mogelijk is… ik snap het nog steeds niet! Was ik zo moe dat ik het niet goed in me fietstas gestopt heb?? Enfin….. me tas en portemonee is terecht! Met alle pasjes derin! Yoehoee Ik heb bijna nooit contant geld bij me! Dus toen ook niet.. 4 euro maar! Dit is me eerste keer dat ik zo iets kwijt raak! Mischien was het een lesje !

Wat iemand zei: “Ren jezelf niet voorbij!” is bij me blijven hangen!!

Er zijn nog hele lieve fijne mensen rond lopen!!! Alles komt uiteindelijk weer goed!!!

20120214-155216.jpg

20120214-173311.jpg

