Weekend is voorbij

Gisteren en vandaag was ik dus vrij yoepieee zou je normaal gesproken zeggen! Maar ik voelde me al paar dagjes niet zo lekker! Op het werk zijn overal Germs! Veel zieke mensen! Maar goed dus ik ben ook ziek! Sochtends ging ik toch naar me bij baantje. Hoe wel de nacht niet zo sopel is verlopen had ik wel kracht om op te staan!

Ik had zin in! En niet alleen zin om te soppen.. want dat ging wel. Maar wel zin om derna samen met F lekker muffings te gaan maken! Vanaf afgelopen zondag had ik spullen in de zak gezet om mee te nemen. Zodat ik niks vergeet! Na het werken gingen we een broodje happen en bij kletsen! Had verteld over me grote stap dat ik eindelijk heb durven te doen! En toen de broodjes lekker binnen waren gingen we aan de slag!

Het was supper gezellig! Ze heeft nooit eerder cupcakes gemaakt met creme der op! En ze wou het graag leren! Nou dus op haar 1e zwangerschapverlof gingen we lekker bakken! Het was echt ontspannen en lachen! En dat vind ik zeker fijn! Ik heb vaak de neiging om te gaan stressen of overal bergen te zien! Maar ik kon me gelukkig ontspannen. Weet niet of het met me verkoudheid te maken heeft of wat!

De moeder kwam ook langs om de gordijnen van de baby kamer afte maken! Het word zeker leuk koeitjes, wolkjes en maybe volgels op! Na het bakken hebben we natuurlijk direct gesmuld en we vonden het allemaal lekker! Tijd ging echt snel! rond 3 uur was ik klaar en ging ik effe shoppen bij leenbakker en Praxis! Thuis was ik kapot en ging maar hangen op de bank!!

Nou hier wat fotos van de Cookie monsters!! (We hadden de oogjes niet precies gedaan hoe het beschreven was dus vandaar dat het nog monsterachtig uit ziet hahaha)

