Nettie de heldin

Gisteren onderweg naar me werk zag ik een zwarte kat in de boom! Je zou denken wat is nou raar aan?!?! Nou eigenlijk niks! Maar ik als altijd maak ik me zorgen of ie niet vast in de boom zat of niet meer naar beneden durft te komen!!! Maar goed hij/ zij miauwde of jankende niet!!! Ik op me werk vertellen aan een collega van me! Hij zou ook later als ie naar huis gaat effe een kijkje nemen! Nou uk bleef continue met me gedachten bij! Wat als ie/ze toch vast zat!!

Nou 23:15 liep ik weer langs! En ja hoor zag stond ie nog!!! Wat voelde ik me ineens zo kut! Ik naar boven lopen en raakte ik hem aan de bibs en gaf een duwtje !! Hij begon te miauwen en schok van me aanraking, wat logies is! Hij zie me niet! Na de tweede aanraking bewoog ie meer en draaide om sprong en rende weg!!! Wat voelde ik me stom!!! Hij lag dus blijkbaar gewoon te genieten van de rust en de uitzicht!! Hahaha Ik vond het wel geweldig!! Eergisteren kom ik me eerste mol tegen! En was dood! En gisteren een kat!! Wat is de Lente heerlijk

20120321-174441.jpg

20120323-183805.jpg

