Een dagje shoppen

Vandaag is precies een week geleden dat ik samen met Margaux ging schoppen! En dat doe ik helaas weinig!! Niet shoppen maar met iemand gaan shoppen! Lekker een dagje voor nemen! We zijn beiden nooit naar Primark geweest! Dus hebben we eindelijk de knoop doorgehakt om gezellig te gaan shoppen in Rotterdam (Rotterdam Alexander). Ik had gehoopt om ook naar Rotterdam te gaan! Was helemaal vergeten dat er ook nog heleboel winkels daar zijn! Ik denk altijd alleen aan de Woonboulevard!

Nou we verheugden ons zo lang aan dit dagje! Een afspraak zo maar maken kan het nooit bij ons! OF moet de ene werken of heeft al afspraak! IK vond het hele gezellige dagje! De zon scheen ik voelde me lekker in me vel! En sochtends was ik ook nog naar de pedicure geweest dus voeten waren ook helemaal klaar voor! HAPPY FEET 😀

Daar aangekomen hadden we allebij trek! Margaux had net rijles achter de rug! En ik moest dit en dat nog doen! Rond half 12 zijn we daar aangekomen! Gingen we lekker broodje eten bij LA Place!! Tonijn salade hadden ze niet maar de man was zo vriendelijk om naar de winkel buiten te gaaan waar ze die wel hadden!  Nou wat wil je meer!

We werden helemaal gek van al de PRIMARK tassen die we voorbij zagen gaan! Margaux maakte vaak opmerking van jeetje.. straks is er niks leuks meer voor ons! Kleine tasjes zag je zelden hahaha was lachen!  Na het genutigen van een heerlijke broodje tonijn en me yoghurt drank waren we aangesterk om te gaan shoppen!!

We gingen natuurlijk als eerste naar de Primark! We konden ons ogen niet geloven! Grote winkel! En de assortiment zag breed uit! En er was nog een verdieping boven! (wat ik niet wist). Dus wij tassen pakken en zijn naar boven begonnen! We gingen echt relaxed alle tassen langs.. Nog een keer en dan hier en dan weer tassen en weer verder hahaha!   Het is wel groot maar op een op andere manier vind je het wel krap! Was niet supper druk maar toch behoorlijk veel mensen! En van die irritante kinderwagens! (Begrijp me niet verkeerd! ik heb niks tegen kinderen, maar in zon winkel kan je beter die wagens buiten laten staan!

Maar goed zelf dat kon ons humeur niet verpesten! We hebben alle tijd genomen om te kijken! Paskammers hebben we vermijd! Te lange rijen en vonden we niet echt nodig!  Nou we zijn zeker geslaagd! En bij de kassa ging het lekker door! Vraag me niet hoeveel kassa’s der waren want dat weet ik niet! In ieder geval genoeg! Heb natuurlijk weer te veel gekocht! De duurste koste 13 euro en de goedkoopste 3 euro en dat was een ketting (L)!

Buiten aangekomen gingen we op de plein bijkomen! Eerst moesten we lachen toen we al die mensen zagen! En nu snappen we waarom!! Van al dat shoppen word je echt moe van! En we waren echt 2 UUR binnen geweest :O!!! Niet normaal!  We hebben echt de tijd voor genomen hahaha  In eerste instantie zie je veel! Maar de meeste zijn natuurlijk niet echt je smaak! Ze hadden veel felle kleuren kleding!

Daarna gingen we wat drinken halen bij hema! effe, wat waren we dorstig! En daarna lekker verder winkelen, Vera Moda, Miss Etam, H & M gingen we ook langs!

Het was dus een heel gezellige en geslaagde dag! En die papieren zakjes gaan echt snel kapot haha!

Als afsluiting bij de station vette hap gegeten!  Voldaan en tevreden gingen we lekker naar huis!

