Welcome to my Crib

Ik heb gemerkt dat ik helemaal geen foto’s heb staan van mijn Castle! Dus kwam ik met het idee om vanaf deze week elke week een foto te posten van een ruimte in mijn huisje! En hopen dat het nu ook nog gebeurt dat ik elke week een blog online zet! Wat nog steeds heel moeilijk bij me gaat!

Ik woon in Woerden. Woerden is een stad en gemeente in de provincie Utrecht! Het huis is een huurhuis gebouwd in het jaar 1950. Het is een eengezinswoning, 2 onder 1 kap! Vroeger was het huis niet zo maar een rijtjes huis. Door het maken van de weg werd het 2 onder 1 kap deze info heb ik gehoord van me buren!

Het huis is niet zo groot (vind ik zelf) dus ben ik denk ik tenminste 9 weken mee bezig. Als ik kamer voor kamer gaat met voor en achtertuin bijgeteld! En dan kan ik iedere week bloggen en trots zijn als het me lukt om elke week te posten! Dus tijd voor maken en laksheid aan de kant zetten! Hier komen de foto’s van toen ik hier kwam en hoe het nu is!

20120625-090643.jpg

