Welcome to my crib (2)

Welcome binnen Dames en Heren! Jullie bevinden zich nu binnen  in de gangetje!!!

Ben helaas wel een dagje te laat maar……. beter laat dan nooit!

Zodra ik de deur open doe en komen mensen binnen is het een beetje ongemakkelijk!De gang is aan de smalle kant! Je moet altijd rekening houden dat je de andere ruimte moet geven! En dan ook nog de deur dicht maken!. Zoals je ziet zijn er foto’s weer van hoe het huisje was paar jaren geleden toen ik hem kreeg en hoe hij nu uitziet! Er zat overal in de huis behang! En soms meerderen op elkaar! Behalve in de keuken! Het was een hele klus! Maar ben zeker tevreden met de resultaat! Natuurlijk zijn er dingen die als ik het opnieuw had mogen doen dat ik het grondig zou willen doen! Maar ach ja de meeste dingen deed ik in me Uppie dus dan ben je al blij als iets gedaan is!

Zodra je binnen komt zit de toilet aan je rechter hand (foto’s dervan komen in een aparte blog) Schuins links hangt de kapstok.

Als je rechtdoor loop komt je de keuken in! Heel apart natuurlijk! De vorige bewonders hadden de deur die zodra je binnen komt links zat dicht gemaakt! Het is precies beneden waar de kapstok boven hangt! Daar zat ik ook te twijfelen om opnieuw open te maken! Maar was bang , want ik wist niet wat ik achter de labrisering zou vinden en ook hoeveel meer ik kwijt zou zijn!

Na het schoonmaken en schuren heb ik grond verf gedaan. Vandaar zie je op sommige foto’s een lichte grijze kleur! En later deed ik glans verf op!

De supper schattige leuke sleutelkastje is een cadeau die ik heb ontvangen voor me verjaardag van Ann en Aj! Ben nog steeds supper blij mee 😀

De gordijnen aan de voordeur heb ik zelf gemaakt! Met 1 euro per meter stof vanuit de lapjes markt in Utrecht! De toilet bord heb ik gemaakt met klei! De eland hoofd heb ik ooit op creadoe gekocht! Dat was de eeste keer dat ik ben geweest. Ik ging gezellig met Manuela! Het is van karton en heb het met decoupache bekleed. De hartjes kussentje heb ik ook zelf gemaakt en deze is met de hand genaaid! Die hangt nu tussen de gordijnen aan de voordeur! De kleine wiggel kitty is een kant en klare paketje die je bij de hobbywinkel kan kopen! Is heel duidelijk beschrijving en zelf de vulling, kraaltjes zitten der iin! Echt alles. Alleen de naald moet je zelf voorzorgen! De lantaarns die in de gang hangt is een van me zoveelste aanwinsten uit de kringloop winkel (Woerden)

Nou ik hoop dat jullie het leuk vonden om een stapje verder in me woning te zijn! Till next week

XOXO Nettie

