Welcome to my crib 3 (Kitchen)

Kom gezellig een stapje verder in huize Nettie!

Me keuken is tja best klein en smal voor een normale persoon, laat staan voor iemand die als kok werk en van bakken hou! Dus de meeste keuken spullen heb ik de vliering en wat in de woonkamer!

Toen ik nog tafelmodel koelkastje had was het natuurlijk ruimer! zie foto hier onder.

  1. Boodschappenbord heb ik gemaakt met allemaal uit de Pipoos in Utrecht! De letters zijn in 2 formaten te koop! Ik kwam met het idee en ging aan de gang met de schoolbord!
  2. De kruidenkastjes komen van de marskramer vandaan. Daarmee ging ik lekker aan de gang met sjablonen die ik zelf gemaakt heb met stevig papier! Hakjes achter gezet en laten hangen.
  3. De tekst op de muur heb ik met speciale verf gekocht ook afkomstig uit de hobby winkel maar dan hier in Woerden! En ze zijn gemaakt met een gekochte sjabloon en met spons getamponeerd. Ik heb spuitlijm gebruikt maar helaas kreeg ik het niet compleet eraf, dus je ziet wel nog gele kleur bij de molen.

Nou hoop dat jullie het leuk vonden om een kijkje te nemen in de keuken! Tot volgende week

XOXO Nettie

