Welcome to my crib (4) The living room

We zijn nu in de woonkamer aangekomen!

Deze was dus de staat van de woonkamer! Lekker oudbollig. En lelijke kleuren! EN OVERAL BEHANG :(!!

Ik heb zowel tweedehands, nieuwe of zelfgemaakte spullen in huis! Ik hou der van! Aan de ene kant hou ik ook wel van als alles strak van een soort zijn maar toch kom ik altijd met wat anders thuis!

Ik ben best tevreden maar er zijn natuurlijk wel al planning in me hoofd van dingen die ik anders wil! Of het nou echt ga gebeuren zal de tijd wel bewijzen. Ik heb altijd een grote wand kast gewild met verschillende vormen van vakken! En het liefst ! En in de grote vak komt natuurlijk een platte scherm tv! Wil graag een hoekbank en wat planken aan de muur! Maar aangezien de muren niet overal echt stevig zijn zal ik het zelf niet doen en moet ik zeker weten waar ik die planken wil! Om verplaatsing te voorkomen! Ik vind het altijd fijn om de inrichting te veranderen! En zou ik graag voor kerst periode een zelfgemaakte kleed willen hebben in de vorm van een kerstster!! En de buffetkast mag hoger zijn tot aan de plafond met meerdere plankjes derin! En jarloezien rolgordijnen vind ik ook prachtig voor in de woonkamer!!

De houten taken in de woonkamer heb ik al een paar jaren geleden gemaakt! De buurvrouw heeft de vuurdoorn in haar tuin gesnoeid en iedere keer zie ik ze weer! Ik liep al jaren met het idee om een lamp te maken van lianen, maar deze zijn best prijzig en ik wist ook niet hoe ik het nou kon uitvoeren! Want wou wel gloeilamp derin! En toen heb ik dan op deze manier deze gemaakt met ijzerendraad aan elkaar vastgemaakt! Kerst doe ik wel eens ledlampjes op baterijen der in en kerstversiering! Of paasen hangt ie met eieren. Of ballonnen op me verjaardag! De eettafel komt van de kringloop winkel! Deze heb ik ook zelf geschuurd en geschilderd. De hoekvitrine kastje heb ik via marktplaats gevonden! De magneet schoolbord heb ik wel eens in woonwinkels gezien, vandaar het idee!

En als laatste de kussen! Die heb ik ook zelf in elkaar gemaakt! Er staat ook een poef in de woonkamer. Die had ik ook via een cursus bij echtstudio in alphen aan den rijn gemaakt! En zo wil ik meer zelf gemaakte spullen in huis hebben!

