Happy Notes

Het ging een tijdje geleden niet zo lekker met me! Gelukkig kan ik nu met een big smile zeggen dat het goed met Nettie gaat! Vooral met dank aan de  hulp van de pschycholoog heb ik wat dingen op het rij kunnen zetten! Ik ben nu meer bezig met positief denken, stoppen me continu als slachtofer te zien(voelen)! Die dingen die gebeurt zijn, zijn gebeurt! Naar de toekomst kijken en niet meer naar achteren! Dingen van het verleden  zijn niet meer te draaien! Mijn toekomst heb ik zelf in de handen!

En stoppen met piekeren! Daar ben ik nog steeds druk mee bezig! Ik heb geleerd dat ik alles perfect wil doen! En dat het niet erg is als het niet lukt! Ik blijf een mens en dingen kunnen altijd anders lopen dan hoe je het zelf wil! Maar geeft niet! Er vallen geen doden!

Ik loop altijd met lijsten van dingen die ik wil of moet doen van mezelf Opzich niks mis mee! Maar ik moet me niet teleurgesteld voelen als het niet lukt!! Logis als je een hele lange lijst heb dat het niet lukt in een dagje vrij om alles te doen! I’m not aan super Woman!

Ik leer nu dat ik effe moet remmen, en genieten van elk moment. Lekker ontspannen! Wat heel belangrijk is! Daar krijg je energie van en kan je langer volhouden! Ik wil optimist zijn!  Ik ben te veel bezig met denken wat allemaal mis kan gaan! Vandaar  alles wat nieuw is (onbekende) , probeer ik te ontlopen!

Ik wil ze  als uitdagingen zien en ervoor gaan!! Het is nu effe klaar met bang zijn, klaar met twijfelen aan mezelf! Als ik echt iets wil ga het me ook lukken!! I CAN DO IT!!

Omdat ik me zo goed in me vel voell wil ik vanaf vandaag af en toe  een log schijven over dingen die ik heb gedaan of die me een heerlijk gevoel geven! Hier is me eerste

HAPPY NOTE’S LIST

♥ Verjaardag feestje van AJ geweest gezellig samen met Manuela

♥Met zijn drieeen lekker snuffelen in 2 kringloopwinkels in Brabant

♥Ik heb weer contact met  2 mensen uit het verleden, waar mee ik nu heb of zal afspreken! Altijd leuk!!

♥ Lekker wok gegeten met Manuela en daarna Snow white en the huntsman gekeken! (Vond het geweldige film)

♥Gezellig met Fred bij mij thuis lekker hapjes gegeten en hij heeft me ook op een andere dag geholpen met spullen te brengen naar afval breng station         (stond al jaren om weggebracht te worden)

♥Het opruimen van me schuur voor de zoveelste x geef me ook een heerlijk gevoel

♥Me moeder die nu zelfstandig naar de huisarts of tandaarts kan gaan en niet meer de weg kwijt is!

♥Weer contakt hebben met me halfbroer die in Amsterdam woont

♥En het genieten van me tuin die hopelijk zo vol met gele cherry tomaten zal worden!

♥Collega Sander die gezellig langs kwam en een regenton voor me bracht!

Simpel weg het genieten van simpele dingen in het leven ♥

 

 

Pinned Image

http://pinterest.com/pin/215961744601930766

