Welcome to my crib (5)

We go,  two step back  to the restroom!!

Nou deze is dus duidelijk een foto van hoe de wc was toen ik het huis kreeg! Niks biezonders!!

      

De wc Is helaas de enige plek waar ik bijna altijd foto heb! Nu is het maar plaatjes en Quotes! Ik ben best een moelijk persoon! Kan niet kiezen of twijfel heel vaak!  Of snel moe zat word van iets in me huis! Eerst had ik het idee om fotolijsjes in verschillende vormen, grote en kleuren te hangen in de woonkamer! Maar helaas is de muur niet altijd stevig overal! En krijg ik gaten groter dan ik bedoel had! Ik wou ook foto’s in bij de overloop! Maar dat is ook niks van gekomen! Dus vandaar me metalen bord in de wc waar ik altijd en makkelijk manier de fotos kan veranderen!  Dus ook de Wc is niet veilig bij mij :D!!

De boekkistje komt ook van de hobby winkel! En wou ik op een leuke maar ook suptiele manier me maandverbanden en tampons bewaren! Dus kwam ik met deze iedee! En ben nog steeds blij mee!

Ik heb geen cv in de wc dus winters hang ik vaak een gordijntje aan de raam! Dat houd de koud ietsjes tegen! De enige min punt die er is is dat ik geen wasbakje heb derin! Hopelijk met de toesteming van de woningbouw komt ooit eentje! Vind het toch wel hygienischer als ik eentje heb!

 

Hebben jullie ook foto’s thuis en zo ja…waar staan ze dan????

