Cupcakes make people happy

Ik heb een beetje een haat/liefde verhouding met Xenos. De ene keer ben ik er niet weg te slaan en vind ik er duizend en één leuke dingen, de andere keer vind ik helemaal niets naar mijn zin.

Ik heb al een poosje geleden deze schattige doosje thee gekocht. Had ze al een poosje gezien maar durfde het niet te kopen!

Het meeste wat me aantrok was die schattige leuke doosjes! Je krijgt dan 4 dozen dus in totaal 40 theezakjes voor 1,99 euro! dus ja gewoon doen he! Elk doosje bevat dus de volgende smaken: lovely cherry, chocolicious, strawberry kiss & sweet honey. Alleen al voor de namen en voor de doosjes zou je ze al kopen (en dat heb ik eigenlijk dus ook gedaan.)

Ik ben ook fan van dit leuke tekstje op de zijkant van het doosje!

Oh my little cupcake,

I need you in my life.

You are the only one,

that helps me to survive.

You are my inspiration,

my love, my everything.

To enjoy you with a Cupcake Tea,

is my biggest fling.

Xenos heeft vanaf december grote assortiment spullen voor het decoreren of maken van taarten of cupcakes! Ik snuffel echt altijd effetjes in die oh zo speciale hoek!

 

 Hebben jullie ook zo’n haat en
liefde verhouding met de Xenos?

En weet iemand wat fling betekent? Ik heb lopen zoeken maar ik kom echt niet uit!

