Welcome to my crib (6) De Overloop

Nu neem ik jullie mee naar de boven verdieping! Vandaag gaat het dus alleen over de overloop! De sesies foto’s zijn in 3 verdeeld!

Overloop.

 

    1. Hoe het was! Deze soort behang zat overal boven
    2. Ben ik begonnen met het afhalen dervan
    3. Deze was de moeilijkste en gevaarlijkste gedeelte. Moest ik de trap tussen laten hangen en voorzichting af halen!

Overloop1

  1. Deze is dus tussen foto’s van hoe die was na het verven van structuurverf en grondverf op de labrisering!

 

Overloop2

  1. De eind resultaat! Ik zou aan de lege muur wel foto’s of schilderijen willen, maar goed ben nog niet der uit! Als het veranderring komt zeker wel weer foto’s!

Ik vind het altijd wel weer leuk om een keertje per jaar te zien naar foto’s van vroeger en tot nu toe! Je blijft toch wel altijd bezig met veranderingen in je huis!! Nou ik wel althans!

