IK Ben Mouse

Hoi  Allemaal ….. ik ben Mouse!

Een cypers kater, ben geboren op 25 April 2012 in Nieuwegein! Ik woon bijna een 2 weken bij me nieuwe Bazinnetje! Ik vond het de eerste 2 dagen heel eng! En helemaal niet leuk! Maar nu heb ik het super naar me zin!

Eerste dagje heb ik een plaasje gedaan voor de tv meubel van Bazinnetje! Maar gelukkig vond ze het niet erg! Ze vond het wel zielig dat ik de hele tijd schuilde achter de tv en zo bang was! Ik kreeg me eerste dag  ook direct een mooie ketting met een belletje…zodat hun (Bazinnetje en Oma) goed in de gaten hebben waar ik ben! En voor later als waarschuwing voor die lekkere vogels!

Ik ben heel erg speels en schik enorm van onverwachte heel harde en rare, geluiden ineens! Ik vind het heel fijn om geknuffeld te worden! En genoot heel erg samen met bazinnetje op de bank te liggen!

Dat wou ik nou effe zeggen! Ik ga maar weer spelen met me balletje! Huis onveilig maken…..

IMG_0553

  IMG_0547.

Ben ik niet een  lieverd????

Liefs Mouse Kattengezicht

