Welcome to my crib (7) Inloopkast

Sorry dat ik paar dagjes later ben met me log! Was ietsjes te druk en vandaag op me vrije dag geen zin om achter de pc te gaan zitten! Weet dat ik best lang achter zal zitten! Maar goed hier de foto’s van me inloopkast

De Kledingkamer in de gevonden staat! De eerste foto.

Mijn eerste idee was om open kasten of planken te zetten! Dus een echte inloopkast van maken! Alles lekker open en direct overzichtelijk van waar alles staat!!

Ik had gemeten en was klaar om te gaan shopen bij de Ikea en bleek dat het op was de ondiepe kasten die ik wou! En ook nog uit hun vooraad ging!!!

Met toestemming van de woningbouw heb ik zelf de kast gesloopt! En gelukkig heb ik
lieve vrienden die konden stukken die helemaal vanuit Tilburg naar Woerden
wouden komen om me te helpen! En weer een andere vriend die de pijpen kon
verplaatsen zodat het niet zo lelijk en in de weg staat.

Ik twijfelde heel lang (en nog steeds) van hoe ik zo efficiënt mogelijk alle hoeken kan gebruiken! Wel of niet planken zetten of toch wel openkasten boven!  En ik vind het nog steeds niet ideaal! Maar komt wel ooit goed!! Ik heb vertrouwen in!

  1. Staat me eerste gehaakte mandje! Met ernaast een mandje gekocht bij kwantum. De bruine kist komt uit de kringloop winkel in Gouda. Daar zit al me dekbedovertrek en hoezen in en badmatten! (Sorry hij staat helaas niet compleet op, op geen enkele foto! 
  2. Spiegel komt uit Xenos vandaan! Ben nog steeds blij mee!!
  3. Sieraden rekje komt Six (hoog Catharijne in Utrecht) Vind ik onhandig ding! Valt iedere keer weer om en uitelkaar!
  4. Sieradendoosje waar ik al me armband bewaar (Wibra)
  5. een gedeelte van me cosmetica ’s
  6. Een zicht van boven de Ikea laden kast
  7. Sieraden boompje van mdf komt van de hobby shop in woerden vandaan! Wacht nog steeds om geverfd te worden! Maar ben nog niet uit wat voor kleur het word haha!

Tot volgende week weer met de volgende kamer gedeelte!

Ps: Als jullie nog iedeen hebben hoor ik het graag!!

