Welcome to my crib (9) Mom’s Bedroom

Deze kamer was eerst me logeer/hobby kamer! Daar stond me laptop, naaimachine, acryl verf en dergelijk in! Het was een van me favoriete kamers want daar kon ik ook me eetkamerstoelen verven en laten staan! Lekker stinken en rommilig kamertje! En het irriteerde me niet! Als het een bende was deur dicht laten! En ik voelde me tevreden! Was ik effe met iets bezig en is nog niet klaar! Geen Paniek! Kon ik gewoon zo laten en de dag of dagen daarna lekker mee verder! Die ruimte heb ik helaas nu niet meer! Dus als ik op de eetafel bezig ben, moet ik nu alles opruimen of tenminste aan de kant zetten!

Me moeder woont al 1 jaar en 2 mnd bij mij in huis en ook IN Nederland! Het is heel wat voor een oudere iemand van 72 jaar alleen de vliegtuig pakken en naar zo’n ver en onbekende land te komen wonen! Maar ze heeft het gedaan! Ze was al een keertje eerder gekomen toen ik net 2 jaar hier was voor vakantie! En deze winter wil ze het absoluut niet mee maken! Ze vond het super koud!! Moet ze maar weten dat dat een winter van niks was! Dus november gaat Mamsie voor 3 maanden naar Curacao!! De ticket is al geregeld!

Als alle andere kamers lag deze ook helemaal bekleed met behang!!

Ik ben nog trots op dat ik helemaal alleen de ondergrond heb kunnen zetten! Maar lamilaat leggen heb ik ook wat geholpen hoor! Maar dat liet ik natuurlijk aan de experts over! Daar zal ik echt nooit zelf aan beginnen!!

Nou deze kamer veranderd ook hopelijk in de toekomst! Me moeder is nog niet helemaal deruit! Als het aan mij lag zag ie al anders uit haha! Maar goed het is haar kamer dus laat ik het allemaal aan haar over. Dus ik blijf me inhouden!!

Nou aankomende MAANDAG (ja echtwaar, niet later) komt me slaapkamer! Ik heb aankomende week lekker een weekje vakantie! Heb maar een week genomen en de rest hoop ik alleemaal in december te nemen!! Dus de blog komt echt op tijd! En dan is maar nog de aller laatste blog van me huisje de achtertuin!!

