Happy Note’s

Happy Note’s van de maand Juli

Emoticon met brede lachFijn om gewaardeerd te worden! Ik kreeg van me schoonmaak adresje zomaar ineens na een jaartje opslag! Compliment gekregen dat ik me werk goed doet en dat ze me niet kwijt willen

Emoticon met brede lachToen ik Mouse Kattengezicht ben wezen halen, gezellig samen met me schoonzus en me 2 lieve nichtjes! Het was een behoorlijk regenachtige dag maar we kwamen saampjes veilig en droog thuis!

Emoticon met brede lachHet uitzoeken van alle spulletjes voor kleine Mouse wat was dat een feest in de dierenzaak!

Emoticon met brede lachGezellig met B naar de Bioscoop in Utrecht. (Spiderman 3D ) Was leuk!! Gelukkig zat romantiek in

Emoticon met brede lachGezellig met F gratis bestrating gehaald en onder de konijnen hok gezet! Ze liggen nu lekker droog en hoog bij. Konijnen blij, Baasje blij!! Ik dacht binnen 2 uur zijn we we klaar!! Niet heus!

Emoticon met brede lachVisite gehad van Linda (oud huisgenoten van de studentenhuis) Lekker bij geklets, genieten van de lekkere weer in de tuin

Emoticon met brede lachGezellig met Mams Mouse wezen brengen naar de dierenarts voor zijn eerste prikjes

Emoticon met brede lachGezellig samen met G Zandbak voor de konijnen gemaakt en avonds genoten we enorm van de fil Step Up in Arena

Emoticon met brede lachVisite ontvangen van me halfbroer die ik weer na 6 / 7 jaar weer zag

Emoticon met brede lachGezellig bij Wim gegaan met Leo. Kast wezen kijken die ik mag hebben yeaah!

Emoticon met brede lachHad een leuke gesprek met een gepensioneerde man in de trein! Die zocht toevallig de trein die ik ook moest pakken! Heerlijk om zo maar met een onbekende te babbelen!

