Welcome to my crib (10) The Masterroom

Vandaag mogen jullie een kijkje nemen in me slaapkamer!!

Eerste de foto’s van hoe die was! En de  Dames aan het werk!!

En foto’s van hoe hij nu is!

  1. Mijn lieve oude tv. Deze tv heb ik al zo’n 10 jaar! Ik had het gekocht toen ik in de studentenhuis woonde! Ik weet het nog precies! Ik heb dat zware ding moeten dragen tot de bushalte in Utrecht! En van de bus lopen naar de ibb! Wat marteling! En dat was het niet alles! Ik moest nog 3 trappen hoog op Bedroefde emoticon!
  2. Dit heb ik zelf lekker lopen kliederen, me eerste probeersel met canvas en verf, ik hoop dat vaker te gaan doen!
  3. Me kastje met alles en nog wat, boeken, tijdschriften, tassen en schoenen en me printer (ja moet die ook ergens kwijt! Niet handig als ik het moet gebruiken maar is niet anders.
  4. Ikea laden kastje dat ik heb bekleed met behang speciaal voor meubels! Oliefantenspaarpot komt uit de V&D
  5. Mijn agenda! Lekker overzichtelijk en hopelijk hou ik me ook aan. Vooral knutselen enz..
  6. Klapstoeltje voor op de balkonnetje met home en garden blad Rood hart
  7. Tafellampen die komen van de kringloopwinkel vandaan! Degene met de zwarte kap 1,50 ps. De zwart en rode komt uit de Xenos vandaan. Lekker afgeprijsd.
  8. Home kapstokje komt uit leenbakker vandaan! En de tasje komt van de tuincentra vandaan. Van de collectie van With love Annekabouke was ook afgeprijsd. Je kan zowel pannenlappen, broodmandjes, stoffenpoppen en nog meer artikelen van krijgen.
  9. Dag kalender die ik zat een keertje in de blad Flow!
  10. Mijn Hema bellenwekker! Die doet ik nooit meer aan! Word schokkend  wakker. Maar staat oh zo leuk!!

Ik wou graag een plank boven me bed en wat plankjes aan de muur als nachtkastjes.. maar ik ben nog niet deruit! Blijkbaar wil ik weer rare afmetingen! Typisch iets voor Nettie dus! Maar als het zo ver is! Deel ik die met jullie!

Nu ga ik lekker verder genieten van me vakantie!!

