Welcome to my crib!

De laatste deel van Welcome to my Crib!

The Garden!!

Voor de foto’s van hoe de tuin nu is heb ik een slideshow gemaakt!!

Je komt ook foto’s tegen van bloemen die nu niet meer in de bloei zijn!

Ik heb veeeel foto’s  van de tuin en kon niet kiezen! Dus pak maar een bakie thee want het zal effe duren en geniet!!  😀

Ik heb voor de eerste x in me leven gezaaid in April! Ik dacht dat ik een zakje gele cherry tomatjes had gekocht! Op de afbeelding zag de tomaten klein uit! Maar niet dus!  Dus ik heb bijna alles gezaaid dus vandaar dat je zoveel plantjes ziet. Zowel in potten als in de grond! Tja ik moet ze toch wel ergens kwijt!!Als je goed oplet zie je dat de plantjes naast de schutting bij de konijnen zelf de schutting voorbij groeiden ! Ooh wat erg! Echt iets typish voor mij 😀

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een kijkje te nemen in me huisje!

