Coll Sjaal

Afgelopen dinsdag ben ik met goeie moed aan een nieuwe project begonnen! yeaah!! Bij de breicafe kreeg ik de zien om een coll sjaal te beginnen! Me eerste gebreide sjaal lig al bijna een jaar op me te wachten! Maar toch ben ik gegonnen met een nieuwe! Wat een rare meid zou je zeggen! Maar ik ben vast beraden om deze echt af te maken! Het motiveer me dat de wol zo dik is en dat ik van een wol een coll sjaal kan maken! Nou je wil niet weten hoe vaak ik naar de hobby winkel ben gegaan, of dat ik bij Monique thuis ben geweest! Omdat ik zat vast! Ik denk vaak dat ik geconcentreerd bezig ben..maar niet heus!

Ik ben begonnen met 24 steken opzetten. Nou ik heb weleens ineens 27 steken ineens Biezaar maar ik doe het wel! Vraag me niet hoe of wanneer maar ik doe het! Nu probeer ik 1 ding tegelijkertijd te doen..en dat is breien! Als ik  brei doe ik alleen dat en niks anders! Stap voor stap zeg ik het op, en bij elke rij die ik af heb ga ik checken of ik wel goed onderweg ben! En tot nu toe help het wel! Nu maar alleen doorzetten Net! Ik ben nu een recht en averecht aan het breien! Me fouten kan ik dus zelf nog niet herstellen! Weet niet hoe, maar hoop wel ooit dat ook door te hebben!

Hier een foto dervan! En gelukkig ben ik wat verder dan dit 😀

