Nieuw project is af!!

Wim is de broer van me lieve buurman Leo! Toen Wim bij me was op me verjaardag (April) vertelde hij dat ie een kast had, dat ik zeker leuk zal vinden! Het is een hoekkast. En dat ie het heeft gekregen van de Mevrouw die voor mij in deze huis woonde! Dus ik werd nieuwschierig en zou een keertje bij hem thuis langs komen om effe te kijken! Onze eerste afspraak ging niet door omdat Wim ineens in belgie moest gaan werken die dinsdag! Dus het duurde effe voordat ik eindelijk langs kon gaan. Aangezien hij vroeg begin met werken en ik laat savonds thuis komt!

Toen het eindelijk lukte ging ik gezellig samen met Leo bij Wim langs. Ik ben zelf nog nooit eerder geweest, terwijl hij wel heel vaak bij mij is geweest om me te helpen met klusjes in huis die ik zelf niet kon doen! Toen ik de kast zag vond ik direct leuk! Maar ik zag wel tegenop om te schuren! Dat heb ik dus ook gezegt! Voor mij gelukt zij Wim , nou geeft niet! Ik schuur het en zet het in grond verf en breng ik naar je toe! Nou ik deed een vreugde dansje :D!!

Wim is iemand die niet stil kan zitten! Is behoorlijk handig, zijn huis ziet echt netjes uit en hij heeft veel zelf dus erin veranderd! En ja hoor! Volgens mij was het al binnen een week belde hij ineens aan de deur! Het was op een zondag weet ik nog! Zat net in de douche. Dus moest ik snel badjas aan en naar beneden! En hij wou ook helemaal niks voor! Ik bof!!! Echt lief!! Ik heb jammer genoeg me telefoon vergeten toen ik langs ging bij Wim dus heb ik geen foto van hoe de kast eerst was. Maar kon op de marktplaats wel eentje vinden! En deze zijn de foto’s vanaf stap 1

Ik vond de kast te strak, niet echt mijn ding dus heb ik dan verder met natuurspons afgewerkt! Eerst deed ik deppen maar vond ik het ook niet af! Dus deed ik direct een draai geven! En toen was ik verkocht! Ik ben er harstikke blij mee! Ik had nog geluk dat ik nog vakantie zou moeten nemen dus vandaar in me 2 weken vakantie ben ik aan begonnen! Binnen in een week tijd was ik al klaar!! De verf die ik gebruikt heb is van Histor Acryl hoogglans wit (nr: 6400) En Histor Hoogglans Tendens (nr: 6906)

De spiegel moet nog der in en dan ga ik hem op zijn plekje zitten! De glas durf ik niet derin te doen. Om te verkomen dat ik hem kapot maakt moet ik wachten tot aankomende zaterdag! Gaat Wim hem derin zetten!

Me 2 weken vakantie zitten der op! Ik heb genoten van die dagen, veel gedaan en super genoten van de lekker weer en van me kindjes! Ik heb zin in morgen! Het word een leuke dag!!

Welcome back home