En zo vloog me 2 weken vakantie voorbij <3

*Mijn eerste week vakantie werd ineens 2 weken! Dat vond ik helemaal niet erg!! Was druk bezig met : de kast pimpen, Tomatenplantjes  verzorgen, tuin onderhanden nemen en genieten van mijn harige kindjes! Mouse die snel als kool groeit en enthousiast is van wat er allemaal achter de schutting plaats vindt! Hij kwam achter dat ie via de boom makkelijk op de klikos kan komen om daarna op de schutting te gaan staan! En toen was ik me kleine effe kwijt….

*Genoten van lekker thuis zijn, van me dinnetjes die tijd voor me maken! Ik ben Naar de dierenpark Amersfoort met Manuela. Die arme schat werd vanaf de imgang aangevallen door wespen! Toen vond ik het grappig de eerste keer! Maar toen het bleek dat ze iedere keer weer eentje achter haar aan liep was de lol van af!! We durfden niet een van de lekkere ananas te eten!! Er was gewoon een plaag bij de dierenpark iieeelk! Dus rustig picknicken zat helaas niet in!!!! We hebben genoten en het weer was lekker!!

*Ik ben wezen lunchen bij Linda (Oud huisgenote uit de studentenhuis) en haar appartement kunnen bewonderen! Ze woont in een super leuke appartement in de steenweg in Utrecht! Lekker gebabbeld en geklets. En daarna ging ik lekker schoppen in de centrum. En kwam ik Monique tegen. (die ook in de studentenhuis woonde!) Wat een toeval zeg!!

*Cupcukes gemaakt samen met Monique voor Quinn( een van haar kinderen) de verjaardag die 8 werd!

*Naar Den haag geweest bij B, dachten dat we lekker zouden gaan klussen. Het werd een lekker rustig relaxed dag!! Gezellig samen bij hem thuis, naar de Praxis gegaan om oriënteren over wat hij allemaal nodig zak hebben!

*Ik heb deze x eindelijk mazzel gehad met de mooie weer in mijn vakantie dagen!! Ik hou enorm van de zomer hoewel ik druk was heb ik ontzettend van kunnen genieten!

*Ik heb geen 1 dag uitgeslapen!! Elke dag had ik plannen van wat ik allemaal wou doen! Zo veel zin had ik om aan de slag te gaan.Ik kan echt ontspannen in de tuin! Lekker in de grond wroeten, tomaten en aardbeien plukken of Zomaar binnen naar buiten kijken en genieten van de vogels!! Of samen op de gras kroelen met Mouse ❤

*Met Nora ben ik wezen kanovaren hier in Woerden! Het was echt super gezellig! Het was voor de eerste keer voor haar! We hebben genoten en het was in de begin wel beetje eng! Hoewel ik meerdere keren het gedaan heb. Bang om in de water te vallen en niet meer derin kunnen komen. We hadden voor 2 uur gehuurd maar waren lekker in ons element haha, dus duurden 4 uur! We durfden niet aan de land te komen tussen door dus gingen na afloop lekker bij mij picknicken in de tuin!

*Het is zo fijn om eindelijk zo’n lekkere zomer te hebben gehad!

