Voorbereidingen voor…….. de feestdagen

Ja je leest het goed voorbereidingen voor kerst!! hahah Je mag me gerust voor gek verklaren!!

Iedereen die me ken weet dat ik weet dat ik helemal hoteldebotel ben van kerst! Ik ben super dol op! Ik verheug me niet op de samenzijn met me familie! Nee daar doen we al jaren niet aan! Helaas zit dat niet in met me familie! Aan ene kant vind ik het erg maar aan de andere niet zo! Want het scheelt weer stress en vooral irrietaties onder elkaar!

En ik verheug me ook niet op vakantie’s in deze periodes! Hoewel ik wel droom om ooit! Oud en Nieuw in een andere onbekende land te vieren! Op een koude land wel!  Maar nee dat is het ook niet!

Kerst periodes vind ik gewoon geweldig! Ik verheug me naar die dagen hoewel ik nooit plannen heb. Ik vier vaak alleen thuis! De eerste of tweede kerst dag moet ik werken! Dus heb ik alleen een dagje maar!

Ik vind het altijd super gezellig om me huis te versieren. En niet alleen dat maar vooral het lekker creatief bezig zijn van, wat zal ik  dit jaar nou voor leuks maken of versieren! Al 4 jaar doe ik zo! Elk jaar  is het iets anders! Ik heb geen tradities (of niet dat ik van bewust ben)  die ik elke jaar na leef! Behalve kerstkaarten sturen,  dat doe ik nog wel! Elke jaar bruis ik wel van de idieeën! Of iets dat ik ooit zag in een blad of zomaar in eens mee kwam!

Nou en deze week ben ik begonnen met een kerstster! Soms weet ik precies wat ik dermee wil doen of waar ik het wil plaatsen! Maar vaak heb ik geen idee ! Maar geeft niet, dat bederft de pret niet bij mij!! Vanaf vorige jaar zag ik bij de hobby winkel een metalen ster in hun vooraad!  En die heb ik dus eromheen gehaakt met vasten! En deze is dus de eindresultaat! Ik heb eerste een kleine gedaan met rode wol en de tweede is groter met een zilverdraad! En die vind ik toch het mooiste!

De coll sjaal is nog niet af! Na de Sjaal heb ik al weer andere iedeen die ik uit wil voeren! Of het lukt…..ik weet het niet! Maar ik ga wel proberen!!

