Mevrouw de Appelboom!

Ik heb of moet ik zeggen ik had een appelboom voor 2 jaartjes! Ik heb alleen een appeltje kunnen oogten hiervan!

Nou de eeste keer dacht ik nou volgende jaar beter!! Nou niet heus! Door de rare korte en heftige winter maanden heeft Mevrouw de appelboom niet overleefd ! Dat vond ik natuurlijk niet leuk! Het blijft helaas maar bij die ene appel!

Het was ook nog de enige boom waar ik wat spullen voor de volgens in konden hangen in de tuin! De plek was niet echt ideaal omdat daar ook de terein van de konijnen is! Maar nu is het wel een andere koek!

Ik word niet voor niks de takkewijf genoemd! (Zie ook creabea items) Ik hou ontzettend van de natuur dus ook van de bomen, takken enz !! Als ik een wandeling in de bos doe zie je me vaak zo maar met veel bewondering naar de bomen kijken! Elk met zijn biezondere figuurtje! En ja ik hou van aanraken, dus moet ik het ook weleens lekker aaien!

Van de raarste of stomste takken wil ik vaak wat moois van maken! Of het voor kerst is, voor pasen of zomaar!

Dus met Mevrouw de Appelboom had ik ook direkt een bestemming voor

toen ik haar uit de grond gehaald heb, had ik haar effe in een emmer gedaan!

Ik had toen niks anders! Later als de tomatenplanten weg zijn krijg ik weer lege potten terbeschikking.

En mag Mevrouw Appelboom mooi pronken derin! Ik heb haar eerst gesmeerd met grondverf en daarna met witverf speciaal voor buiten!

En nee schuren of krabben deed ik niet aan! Geen zin!! Wou haar wel wat beschermen zodat ik lang gebruik van kan maken!

Nou Mevrouw de Appelboom  Is nu helemaal klaar om de vogels in de winter maanden

Te voorzien van wat lekkers !

20120920-120239.jpg

