Yoehoeee hij is af!!

De collsjaal is af! Ja eindelijk af! Gisteren sochtends al! En toen moest ik direct naar me werk toe! En vandaag ben ik vrij maar ben beetje ziekjes! De zakdoekjes, thee en de wc ( ja ofcourse zoveel thee en water drinken moet ook nog deruit) zijn me beste vrienden!! Met heb  vandaag echt niet veel gedaan! Lekker slapen op de bank ( tv aan) en met moeite boodschappen gehaald! Had echt geen zin in maar had zin in fruit en zakdoekjes waren op! Maar goed hopelijk voel ik me morgen beter en ga ik gewoon werken! vrijdag ben ik weer vrij :D!

Nou hier de foto’s van de Sjaal!

Nu wil ik nog eentje breien die je 2x kan omslaan! dus moet ik opzetten met 14 steken! Deze was 24 steken! Ben best trots op maar je ziet wel dat het niet perfect is! Ik brei namelijk strak en iedereen die me beetje hielp bij me fouten brei losser! Dat moet ik dus ook leren!

En wil ook een grotere project beginnen maar dan met dikkere draad! Zodra ik begin laat ik jullie horen!

