Tja en zo heb je het ook niet goed gedaan!!

Gisteren was ik lekker vrij! Aangezien ik ook wat verkouden ben had ik niet zoveel om te gaan schoonmaken of me te ergeren dat de huis wel aan toe is aan het hier en daar stofzuigen of buiten in de tuin uren bezig te zijn! Na het verzorgen van de kindjes (binky, biksy en mouse) en me zelf wou ik graag gaan breien! Daar had ik wel zin in! Nou en dat heb ik dus ook gedaan! Ik heb netjes me 18 steken op gezet om met me sjaal te beginnen! En dat ging ook nog wonderelijk goed! Had geen filmpjes moeten terug kijken ik wist nog hoe het moest! Maar dat komt omdat ik de dag dervoor ook een proeflapje heb gedaan! Waar ik ook nog alleen maar rechte steken moest doen! Nou ik had het gevoel dat ik lekker in me ellement zat! Het ging lekker en het schoot lekker snel! Lekker tv kijken, af en toe mouse knuffelen en direct me werk weer oppakken!

Dus het was een dagje lekker breien! Zo wat gaat het goed dacht ik meerder keren! Maakte zelden fouten en als ik die maakte wist ik die de verbeteren! Wat voelde ik me trots!! Maar ja dat bleef helaas niet langer zo! Ik was in het midden van me coll sjaal dat ik merkte waarom het zo lekker ging! Ik was alleen rechte steken aan het maken! En niet recht en averecht! Achja dacht ik effetjes maakt toch niet zo veel uit! Dus savonds was ik klaar met me breiwerk! Moest alleen maar afwerken en aan elkaar naaien! Maar ging ik effe om me nek draaien! En toen merkte ik dat het te strak zat! Nou dus dat word het niet! Ik kan het wel gewoon als sjaal laten, maar nee dat was niet de bedoeling en dat wil ik NIET! Dus ja vandaar dat je rechte en averechte steek moet maken! Dan word het soepeler en kan je meer mee trekken! Ok dat snap ik dus nu wel !! Hahaha! Maar goed volgende keer dat ik vrij ben of tijd heb ga ik het weer lekker losmaken en weer opnieuw beginnen! En dan gaat het niet zo snel, want nee dan moet Nettie beter opleten en denken :S !! LOL!!

Maar goed geeft niet! We hebben geen haast! Me andere project die best groot is kan ik toch niet aan beginnen! Er moeten bollen besteld worden! Ze hadden alleen maar 5 en ik heb nog 3 bij nodig! Dus ik laat jullie weten als me 2e coll sjaal echt klaar is!!

  1. Proeflapje van me grote project waar ik nog niet aan kan beginnen! Maar het word niet dit kleur hoor!
  2. Ik vind het super mooie herft kleuren ❤
  3. Nou af!! Niet dus!
  4. Rechte steek!
