Druk, druk ….druk

Hier ben ik der weer!! Ben best druk geweest de laatste dagen! Heb vaker geprobeerd om een logje te beginnen maar kin nooit iets direct afmaken! Dus bleven ze in concept! Ik hoop zo minder druk te hebben en meer te kunnen genieten en te bloggen!! Ben met alles en nog wat bezig!!

Me collsjaal is al een tijde af!! En ben ik nu met een bijpassende muts bezig!! Ik ben begonnen met haken maar ik vond het niet mooi! Dus ben nu begonnen met breien dervan! Ben nu ook bezig met een collsjaal in het grijs voor een vriendin! We zijn samen gezellig naar Kreadoe geweest en koos ze een mooie grijze kleur uit!! Met mijn grote project gaat niet meer lukken! Heb nog geen genoeg wol!!

Ben ook bezig met me woonkamer maar daar doe ik lekker rustig aan! Nou hier wat foto’s van wat ik mee bezig was of
Ben hahaha

Groetjes

Nettie 💋

20121108-110125.jpg

