Vaarwel lieve Mouse

Tja hier ben ik der weer! Maar helaas heb ik dit keer geen goed nieuws!

De laatste tijden werk ik andere tijden! Van 2 uur tot 11 uur, werd 10 tot 6 uur of net als nu 12 tot 8 uur! Me moeder is lekker in Curacao dus ben ik alleen thuis met me Konijnen en Mouse! Gisteren kwam ik rond 9 uur binnen rende Mouse net als altijd als een gek naar buiten! Das niks gek! Hij is gewend om naar buiten te gaan wanneer ie zin in heeft maar nu zit ie de hele tijd binnen opgesloten! Wat sneu!

Normaal gesproken is meneertje niet zo lang buiten! Alleen een keer ging ik slapen zonder dat ie binnen was! Met al het roepen, snoepjes schudden en voer zak, lokte hem niet om me te laten zien waar die is! Nou gisteren avond was weer zo’n hell avond! Ik ging maar naar bed rodn 3 uur snachts! Ik wist dat het weer zon kut nacht zou worden net als die ene dag! Precies rond 7 uur werd ik wakker! Met trannen in me ogen! Had een nachtmerrie En zag mouse geplet op de gond en een meter verder zijn ingewanden!

Dit keer zat lieve Mouse niet te wachten bij de deur om binnen te komen! Nou Paniek! Zag de buurman die buiten in de tuin bezig was maar mijn Mouse niet! Dus je raad het al ik kon geen minuut iet doen zonder elke seconder weer bij de keuken raam te gaan staren!

Half 8 ging ik maar douchen aankleden, ik ga nu echt hem buiten zoeken! Roepen in de brand gang niks! Wat doet dit beestje me nou aan! Mama lekker ongerust achter laten om achter de poesjes aan te gaan!

Ik zat aan de eetafel te staren naar buiten kijken of ik hem nu wel eindelijk op de schutting ziet lopen maar neee. weer geen Mouse!

Na 9 uur gaat me huistelefoon! Nou dat gebeurt niet vaak! Ik dacht ooh hoop dat de dierenarts is om te zeggen hij is hier alles is ok! Maar nee wat ben ik toch naief

Het ging anders! We hebben Mouse maar helaas hij is overleden of overreden!! Ik weet niet wat ik precies hoorde! In idd geval ik kon het niet geloven! Het leek wel of het een uur stilte was misschien was het niet eens 1 seconden. Toen pas kon ik alleen maar Neee uitbrengen! Ja sorry zegt de dame aan de andere kant van de lijn! Wil je afscheid komen nemen? In tranen baarst ik uit dat ik het wil doen!

Wat is het leven kut! Gisteren ochtends rond dit tijd zat ik heb lekker dood te knuffelen en kusjes te geven! En nu mag ik afscheid komen nemen! Ik die dacht dat dit mijn mouse niet kon overkomen! Lekker stom! Me kleine mannetje is  maar 7 mnd oud geworden!! Niet eens 8mnd niet eens een jaartje!

Wist ik het maar van te voren! Dat had ik hem gisteren niet naar buiten gelaten! Had ik hem maar NOOIT BUITEN  gelaten! Maar nee dat vond ik sneu! Lekkere tuin en mag ie niet van genieten! Alleen omdat ik overbezorde moeder ben!! Het klinkt misschien stom.. maar aankomende week heb ik vakantie! Ik heb echt geen zin meer in! Mijn lieve maatje is er niet meer! Wat moet ik nou doen thuis!

Ik maakte me laatst zorgen dat ik  oud en nieuw niet thuis zou zijn.. dat ie alleen thuis zat in al die kabaal, zijn eerste oud en nieuw en alleen! Nou die zorgen heb ik dus niet meer!

De neef van een van de dierenarts vond Mouse hier dicht bij huis om de hoek, niet ver dus! 6 huisjes verder! Niet eens op een druke weg! Dood! Dierenambulance weigerde om hem te komen ophalen, maar de neef vond het sneu om hem daar te laten liggen! dicht bij de basisschool! Waar zo kleine kinderen langs lopen met hun ouders!

Het lijkt of ie aangereden is, kreeg een klap aan de hoofd en was op bijne dezelfde plek dood! Dus lang met pijn lijden heeft ie gelukkig niet meegemaakt!  Hoe eng ik het altijd vind om een dode dier aante raken, had ik dit keer niet! Het zag uit alsof ie lekker aan het slapen was! Alleen dit keer met ogen open!

Ben blij dat ik voor jou had kunne zorgen lieve schat!

Wel heel jammer dat het zo kort had mogen zijn!

Droom zacht lieve zachte Mouse!

Ik mis je nu al ontzettend!

Dikke kus van je Mamsie (L)IMG_1168IMG_0789

IMG_1168

