Only the best wishes

happy new year

Bron:

Ik wens jullie voor 2013 heel veel mooie momenten en alle geluk van de wereld toe.

Dat 2013 de jaar word van heel veel mooie momenten zowel groot en klein.

Ik mag zeker niet klachen over 2012! Zoweel leuke dingen meegemaakt als minder leuke! Het was een leuke jaar. Maar toch ga ik vanuit dat dit jaar Nog beter gaat worden dan 2012!! Dat voel ik gewoon!! Ik moet wel toegeven dat juist de downs laat me meer de ups waarderen!! Dat ik dit jaar mezelf ga overtreffen! Meer ga durven en geen energie ga steken in het piekeren! Zonde van me tijd! Ik wil de pret niet meer voor mezelf bederven door perfectionistisch te zijn!  Nobody’s is perfect! En tja van je fouten leer je ook nog van! Fouten maken is zeker kut maar zo is het leven nou eenmaal! De minder leuke dingen moet je soms ook wel koesteren! Die momenten zorgen ervoor dat je toch met beide benen op de grond blijf! Maar dat hou je niet van af om voor je dromen te blijven vechten!!

Dit jaar wil ik meer concentreren op aandacht hebben voor elkaar! Echt contact maken! Me me meer kwetsbaar te stellen! hulp te vragen als ik het nodig heb en net als altijd klaar staan voor de lieve mensen on me heen! En om meer te focussen op de goeie van elke mens!

Nou dus het word zeker een super jaar! Minder stressen en echt van elk moment te genieten! Ik heb der zin in!

De 25ste was ik vrij en heb ik helaas in me eentje doorgebracht! Was zeker niet jammer aangezien het als zo geplant was alleen de gemis van Mouse was wel behoorlijk vervelend! Dit dag was bedoelt om met zijn tweetjes te zijn! Tja ik heb me best gedaan om van te genieten!

Kerst diner

De 31ste was een gezelliger dag! Had behoorlijk zin in! Manuela kwam eind van de dag gezellig langs! En ze was die dag ook nog jarig! Dus moest ook special zijn! Hoewel ik vergeten was dat mevrouw geen kaas lust (echt stom) hebben we beiden lekker gegeten met elk een andere eten op de bord! En we hebben gelachen!! Na 9 uur gingen we richting Nieuwegein naar wat vrienden van haar! Waar ik alleen 2 stel al 1 x zag van al die mensen die der waren!

Het was zeker gezellig en  leuk om met zoveel mensen oud vaarwel te zeggen en het nieuw jaar te verwelkomen!

Manuela's birthday cupcake

