Woonkamer Update

Afgelopen jaar, als ik me niet vergist ben ik in November begonnen met het verven van mijn woonkamer!

Ik had een jaar of 2 de kriebels om het weer te gaan verven! De kleur was ik niet zat maar wou graag wat anders! Het Moest me woonkamer groter laten lijken en makkelijk een bos bloemen te kunnen zetten! Want eerlijk is eerlijk een oranje, gele of rooie bloemen past niet echt mooi bij blauw en turqouise! Verleden Net als altijd was ik maanden al bezig met de kleur! Welke grijs word het! En makkelijk was het niet. Maar was blij toen ik met vriendin Manuela naar de Hornbach ging om dingen te halen dat ik ook bij de verf afdeling ging gluren! En bingo!! Het scheelt heel veel geld in vergelijking wat ik had gezin bij praxis! Ik heb een gekleurde structuurverf kunnen kopen. Dat scheelt ook nog qua tijd en ook geld! In plaats van 3 maal smeren werd het dus 2x! Wat wil je nog meer! 

De model die ik koos heeft Style color “New York”! Stond gelukkig in de folder wat je allemaal voor nodig had en ze raden je het aan om met zijn 2en te doen! En echt doen zou ik het zeggen! Niet zo koppig als mij doen! Het scheelt je veel irritaties en pijnlijke armen! De loft Finisch heb ik ook op een andere manier gedaan. ik heb het niet echt overal gesmeerd en ook niet met behulp van een verfroller want ik wou het niet helemaal bedekken. En de structuurverf had ik ook met een blokkwast gesmeerd vond ik fijner dan de structuur roller en maakte ook minder bende!

Ben super tevreden met het resultaat en ik vond het nu hoogste tijd om deze verandering met jullie te delen.

New York

IMG_1835

