Mijn laatste bak aankoopjes

Paar maanden geleden ging mijn glazen maatbeker met cups maten kapot! Ik kon wel janken! Ik had dat spul al jaren en was natuurlijk aan gehecht! Ik had het ooit bij Blokker gekocht! En daar hadden ze het niet meer in hun assortiment. Gelukkig kon ik eindelijk bedenken waar ik zou kunnen gaan kijken! En moest ik aan Betsy kook winkel denken! Super leuke winkel in Utrecht. Verkopen echt goeie kwaliteit spullen dus vaak ook prijzig! Vandaar dat ik ook niet zo vaak naar toe ga! Word zo hebberig in zulke winkels! Maar nu dat me kookwekker ook kapot is en ik ook nog een goeie kwast wil (word gek als ik haartjes van de kwast tegen komt). En is hitte bestendig ook nog! Dus ging ik daar en heb al deze spulletjes meegenomen!

En dit heb ik allemaal gekocht

Bakspullen

En natuurlijk zat ik weer bij de Kitchenaids te kwijlen!! Ik wil ooit echt de eigenaar worden van zon geweldig keukenmachine! Het liefst een rode maar tja een witte is ook van harte welcome in Nettie’s Kithchen 😀

