Anonieme Aanbidder

Welke vrijgezelle dame zou het nou niet leuk vinden om op Valentijnsdag een anonieme aanbidder te hebben!! Tja niemand zou je zeggen! Nou ikke dus! Zeker niet na wat afgelopen dinsdag avond is gebeurd!

 

Tja ik werk eenmaal in de horeca! Ben altijd avonds laat pas klaar en in mijn uppie onderweg naar huis! Nou niks mis mee! Maar dat veranderd als je een gozer in de trein heb die een rij voor jou gaat zitten! waar alle stoelen vrij zijn, precies aan de stoel bij de gang gaat zitten en ook nog met zicht op mij! Ja op mij ja! Niks mis mee zou je zeggen! Maar as die gene nou ineens zou uitgebreid naar jou gaat zitten kijken! En echt staren hé, niet effetjes maar voortdurend! Ik was knetter verkouden, de hele neus snuiten en slokje water nemen door mijn droge keel! Niet charmant zou je zeggen! Hij leek blijkbaar geamuseerd door mij Verwarde emoticon

Hij moest ook nog bij woerden uit! Een handschoen viel van zijn opvouwbare fiets en hoewel ik hem al creepy vond moest ik zo nodig als beschaafde vrouw oppakken en aan hem geven! Daarna liep ik snel de trap op richting mijn fiets! Woerden heeft nu paar nieuwe opstapelbare fietsparkeersysteem. Als ik me fiets boven heb gezet ben ik al buiten adem als ie eindelijk beneden en eruit is! Dus snel fiets pakken en wegwezen zat er niet bij! En ja hoor Creepy zat al beneden zitten op zijn fiets wachten op…..mij?? Ik wist niet hoe snel ik op moest en ging snel trappen!

Ik voelde me nog ongemakkelijk en wou snel thuis zijn! Dus ik fietste hoe snel ik kon! Normaal gesproken fietsen zelf oma’s en vooral mannen me altijd flitsend voorbij! Echt bizar zo veel dingen achter elkaar! En hij moest ook nog precies de richtingen die ik moest! Tja ik ging snel de tuin in, konijnen opgesloten en direct naar binnen! Ik vond het zo eng! Ik had echt schijt aan dat de konijnen geen groenten kregen of biks.

Binnen in huis voelde ik me ietsjes veiliger, deed geen in licht aan! Heb effe gegluurd naar buiten direct douchen en me bed in!

 

Nou gisteren ochtend  voor het douchen zag ik iets uitsteken uit de brievenbus! He wat is dit nou! Tja was een steel van een roos! Een rode ook nog met een kaartje erbij! Nou ik had gemengde gevoelens der bij! Komt deze roos van een van me vriendinnetjes in woerden of is het die creepy die zag dat ik in deze tuin binnen ging!

Nou ik stuurde direct mailtje naar hun met de vraag of een van hun het waren. Vanochtend kreeg ik van de laatste dat zij het niet was maar dat het spannend en leuk vond! Nou roosje ging direct de kliko in!!

Is het nou toeval dat ik precies nu een roosje krijg op valentijn of is het echt die creepy!! Tja ik zou nooit achter komen! En probeer me ook niet druk over te maken!

Een ding is zeker, volgend jaar ga ik weer aan deze anonieme aanbidder denken……..of ik het wil of niet!

Happy valentine's Day

 

Voorderest heb ik een gewone leuke dag gehad! Ik hoop dat jullie Valentijnsdag leuker dan de mijne was!

