Tja spoor ik wel?

X Persoon was in December jarig! En ik wist in eerste instantie niet wat ik diegene kon geven! Ze heeft alles wat haar  hartje begeert! Nou dat denk ik althans! Toen ik eindelijk wat kon verzinnen was de tijd niet echt geschikt om zulke cadeautjes te geven, want ze gingen namelijk op vakantie en waren zo druk met voorbereiding!  Maar eindelijk ging ik dinsdag aan de slag! Ik vind het nog bizar dat ik zo van kan genieten als ik iemand een cadeautje ga geven! Zeker als je weet dat die persoon de presentje geweldig zal vinden! Hoe klein of simpel het nou is! Het lijkt net alsof ik zelf de cadeau in ontvangst neem, zo blij ben ik dan! Ik verheugde me enorm op woensdag ochtend! sochtend’s effe snel langs de markt om een mooie bosje tulpen te scoren!

Dit was het presentje!!

 

koekjes pot!

En ze was er super blij mee! En de timing was ook prefect! Ze wou namelijk de dag erna op het werk trakteren!

 

 

 

Hebben jullie ook last van dat blije gevoel ook of lig het  aan mij Verwarde emoticon? Ps foto van de tulpen is van een bosje op het werk! Dus niet degene ie ik gaf dus !!